در هر گروه موسیقی، نوازنده درامز قلب تپنده آن است و همچنین بیشتر از هر عضو دیگری صاحب ابزار و تجهیزات است. خبر خوب این است که شما نیازی ندارید که همه چیز را از روز اول داشته باشید. خرید ست درام برای یک هنرجو مبتدی می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد، بنابراین ما در این مقاله راهنمای خرید ست درام، از انواع ست های درام برای مبتدیان گرفته تا لوازم جانبی ضروری که برای اجرای آهنگ‌هایی که هنرجوی شما را مشتاق نگه می‌دارند، تقسیم کرده‌ایم.

به یاد داشته باشید که بهترین ست درام برای یک مبتدی، ست درامی است که به او اجازه دهد مهارت‌های پایه خود را توسعه دهد بدون اینکه با تعداد زیاد قطعات یا ویژگی‌های اضافی که تنها باعث گیج شدن او می‌شوند، حواسش را پرت کند.

راهنمای خرید ست درام برای مبتدیان

مکان مناسب برای شروع خرید درام به شخصی که برای آن خرید می‌کنید بستگی دارد. شما باید به سن درامر، اشتیاق آنها برای یادگیری، مکان و زمان تمرین در خانه و بودجه خود توجه کنید.برخلاف بسیاری از سایر سازها، درام ها را می‌توان به روش‌های مختلف قرار داد و با توجه به سبک یا ترجیحات نوازنده سفارشی کرد.

ست درام مبتدی یا ست درام کودکان باید کاملاً متفاوت از ست یک نوازنده باتجربه باشد. یک ست برای نوازنده مبتدی باید آنچه را برای ایجاد مهارت‌های پایه نیاز دارد فراهم کند بدون قطعات یا سخت‌افزار اضافی که تنها باعث حواس‌پرتی هنرجو می‌شوند.

آنچه هنگام خرید درام باید به دنبال آن باشید

اگر هزینه، دغدغه اصلی شماست و برای هنرجوی خود در حال خرید یک ست درام کودکان هستید، می‌توانید با استفاده از این مقاله راهنمای خرید ست درام موارد ارزان قیمت برای نواختن آنها پیدا کنید. کم هزینه‌ترین گزینه یک پکیج همه جانبه است، اما باید بررسی کنید که چه چیزی در این پکیج وجود دارد.

یک ست درام برای عملکرد کامل به پوسته ها (خود طبل ها)، پایه های سنج، سنج ها، پدال طبل بیس و یک صندلی نیاز دارد.

راهنمای خرید ست درام برای کودکان

اگر درامر مبتدی شما زیر 11 یا 12 سال دارد، ممکن است به دلیل اندازه بزرگ طبل ها در ست های درام بزرگسالان مشکل در آموزش و نواختن داشته باشد. تولیدکنندگان ست های درام کوچک تر را تولید می کنند که قطر طبل ها در آنها کاهش یافته است تا کودکان کوچک‌تر بتوانند به تمام طبل ها و پدال های بیس دسترسی داشته باشند.

قبل از خرید هر ست، آن را امتحان کنید تا مطمئن شوید که مشکل دسترسی و اندازه وجود ندارد. از خرید ست هایی که در فروشگاه های اسباب بازی موجود هستند، (مگر اینکه فرزند شما پنج سال یا کمتر باشد) خودداری کنید. این ست ها ممکن است شبیه ست های واقعی به نظر برسند، اما طبل ها احتمالاً پلاستیکی هستند و چیزی بیش از یک اسباب بازی نیستند.

اکثر تولیدکنندگان بزرگ درام، ست های کوچک یا “جیبی” را می‌فروشند که برای درامرهای کوچک‌تر مناسب است. فرزند شما در نهایت از مرحله ست کوچک تر عبور خواهد شد، اما این اتفاق سریع اتفاق نمی‌افتد.

راهنمای خرید ست درام برای کودکان

بهترین ست های درام باکیفیت برای کودکان

یک ست کوچک را می‌توان به روش های مختلف تنظیم کرد برای رشد هنرجو تنظیم کرد و انتظار می رود که کودکان آن را تا 12 سالگی نوازند. چند مدل پیشنهادی از ست هایی که برای کودکان مناسب است:

  • Ludwig Junior

  • Gammon 5-Piece Junior
  • 
Rise by Sawtooth 


بهترین ست های درام برای مبتدیان بزرگسال

تولیدکنندگان بزرگ چند ست تولید می کنند که صدای عالی دارند و همچنین مناسب بودجه یک درامر مبتدی بزرگسال است.

ما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به مدل‌های زیر بیندازید:

درام آکوستیک تاما مدل Tama VD46CBC-ISP آکبند

 

خرید درام آنلاین

اگر در حال خرید آنلاین درام هستید، حتماً فهرست موارد موجود را مطالعه کنید. برخی از این ست ها قطعات بیشتری از عکس شان که واقعاً با مجموعه ارسال می شود، دارند. قیمت و کیفیت را در نظر بگیرید. مانند بسیاری از موارد دیگر، کیفیت ست درام هزینه آن را تعیین می کند.

پوسته ها قابل استفاده خواهند بود، اما سنج ها و لوازم جانبی احتمالاً کمی شکننده خواهند بود و اگر ست به طور منظم استفاده شود، احتمالاً به زودی نیاز به تعویض خواهند داشت. اما اگر به دنبال ترکیبی از اسباب بازی و آلات موسیقی هستید، شاید این انتخاب مناسب باشد.

در مورد لوازم جانبی درام تحقیق کنید. به لوازم جانبی نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که محکم به نظر می رسد. اگر در حال خرید آنلاین هستید، می توانید برای بررسی دقیق تر به تصاویر تجهیزات زوم کنید.

برای خرید پایه سنج درام به این نکته توجه داشته باشید که هر یک از سه پایه روی استند سنج باید از دو قسمت تشکیل شده باشد. اگر به اصطلاح هر پایه “تک لایه” باشد، یا قطعاتی که شل و سفت می شوند مانند مهره های بالدار در فروشگاه استاندارد لوازم جانبی به نظر می رسند، احتمالاً باید آن پایه را زودتر از موعد تعویض کنید.

به دنبال لوازم جانبی بسته بندی شده باشید. همچنین می توانید لوازم جانبی و ست سنج های درام شده را پیدا کنید که معمولاً ارزان تر از خرید قطعات جداگانه هستند. اگر در حال خرید آنلاین هستید، به تصاویر و توضیحات لوازم جانبی توجه زیادی داشته باشید و چیز “تک لایه” دریافت نکنید.

خرید درام حضوری

اگر برای یک فرد جوان درام می خرید، می خواهید مطمئن شوید که آنها پشت ست می نشینند و سعی به یادگیری نواختن می کنند. یکبار که مطمئن شدید که می توانند به همه اجزای ست درام دسترسی داشته باشند، تعیین کنید که چه نوع تنظیماتی می تواند انجام شود تا هنرجو شما رشد کند.

اگر بین چند ست تصمیم به انتخاب دارید، باید آنها را در حال نواختن با تمام قدرت گوش کنید. اگر شما یا هنرجو شما مبتدی هستید، از فروشنده بپرسید آیا کسی در فروشگاه می تواند ست کامل را بنوازد.

اکثر متصدیان فروشگاه های موسیقی، نوازندگان هستند، بنابراین مشکلی در نواختن آن وجود ندارد. صدای کلی ست ها را مقایسه کنید تا مشخص کنید کدام یک را بیشتر دوست دارید و سبک موسیقی مورد علاقه خود را در نظر بگیرید.

شما احتمالاً مدلی را خریداری خواهید کرد که در معرض نمایش قرار گرفته است، بنابراین آن را از نزدیک برای هر گونه آسیب دیدگی سرها، سنج های ترک خورده یا خراشیدگی در چوب یا روکش پوسته های طبل بررسی کنید.

راهنمای خرید ست درام

حمل و نقل درام

حمل و نقل درام به فضای زیادی نیاز دارد، بنابراین مطمئن شوید که آماده حمل آنها با خود هستید و مکانی آماده برای راه اندازی آنها در خانه دارید. فروشگاه همچنین دارای کیف های طبل برای فروش است، اما این به هزینه کلی اضافه می کند و ممکن است لازم نباشد مگر اینکه درام ها زیاد جا به جا شوند.

راهنمای خرید ست درام جدید در مقابل دست دوم

برای مبتدیان، آیا باید جدید یا دست دوم بخریم؟ در حالی که ست های درام دست دوم می توانند باعث صرفه جویی قابل توجهی شوند، خریداران اولین بار ممکن است با گزینه ها و انتخاب ها  احاطه شوند. ست های جدید مزایای بسیاری دارند، از جمله گارانتی و اینکه شما می دانید که ست مورد نظر شما مورد سوء استفاده قرار نگرفته است.

ست های جدید احتمالاً گزینه بهتری برای خرید اولین ست درام است، اما بهتر است از دوستی که تجربه استفاده از درام را دارد برای بررسی قطعات آن کمک بخواهید.

راهنمای خرید ست درام مبتدی یا بچه گانه جدید

گزینه های زیادی برای بسته های پوسته وجود دارد که به شما یک ست درام بدون لوازم جانبی یا سنج می دهد. به این ترتیب، طیف گسترده تری از پیشنهاد های برند و زیبایی دریافت خواهید کرد و بیشتر برندها و مدل ها باید کاملاً مناسب باشند.

برای یافتن بهترین برندهای درام برای فرزندتان، همیشه عاقلانه است که در مورد شهرت برند و بررسی هر محصول خاص مورد نظر خود اطلاعات کسب کنید. احتمالاً در هر نقطه قیمت بیش از یک گزینه وجود خواهد داشت، بنابراین چیزی را انتخاب کنید که شهرت خوبی دارد که فرزند شما فکر کند جالب است.

انتخاب یک ست درام بچه گانه که فرزند شما از آن هیجان زده است

یکی از مفاهیم بزرگ در یادگیری موسیقی این است که اگر به هنرجوی خود کمک کنیم عاشق نواختن سازهای خود شوند، سریعتر در حرفه موسیقی خود رشد می کنند. داشتن یک ست درام که شیک به نظر برسد و علاقه فرزند شما را برانگیزد، می تواند نشستن و نواختن را برای او بسیار سرگرم کننده تر کند. شما می توانید با استفاده از مقاله نحوه نواختن دارم آموزشات مبتدی برای کار با کیت درام را ببینید.

خرید لوازم جانبی درام در همان ابتدا

اگر در حال خرید حضوری هستید، فروشنده به شما می گوید که خرید لوازم جانبی درام مناسب در همان ابتدا در طولانی مدت برای شما به صرفه خواهد بود، و آنها درست می گویند. برای سنج ها، مطمئن شوید که موارد مارک دار دریافت می کنید. Zildjian، Paiste و Meinl برخی از نام های شناخته شده هستند، اما تنها موارد خوب نیستند.

به دنبال ست درام همه کاره باشید

ردیف دوم ست های همه کاره می تواند بسیار مناسب باشد و شما را از شر جمع آوری یک ست از قطعات جداگانه خلاص خواهد کرد. درست مانند برندهای بزرگ گیتار که زیر برند های ارزان قیمت دارند، برندهای بزرگ درام نیز مدل های سطح پایه دارند که معمولاً با کیفیت هستند.

بسیاری از ست های میان رده که شامل پوسته ها و لوازم جانبی هستند، سنج یا صندلی را شامل نمی شوند، بنابراین قبل از تصمیم نهایی مراقب آن باشید.

اگر سنج ها گنجانده شده اند، مطمئن شوید که یک نام تجاری روی آنها وجود دارد – شما نمی خواهید سنجهایی که هیچ کس حاضر به داشتن آنها نیست را بخرید. اگر در نهایت تصمیم گرفتید سنج ها را به صورت جداگانه بخرید، گزینه های زیادی وجود دارد.

بهترین راهنمای خرید ست درام

راهنمای خرید ست درام بهترین ست درام برای نیازهای خود

بیشتر شرکت های بزرگ درام ست های مبتدی عالی تولید می کنند. به طور کلی توصیه می شود که به بهترین برندهای درام شناخته شده پایبند باشید:

همه برندهای معتبری هستند.

راهنمای خرید یک ست درام مبتدی یا بچه گانه دست دوم

طبل ها، سنج ها و لوازم جانبیها مگر در مواردی که مورد سوء استفاده قرار گیرند، کیفیت خود را از دست نمی دهند و شما می توانید تجهیزات خوبی را با قیمت مناسب با خرید تجهیزات دست دوم پیدا کنید.

چگونه تجهیزات درام دست دوم را بررسی کنیم

می توانید قطعات خوبی را از فروشندگان خصوصی نیز پیدا کنید، فقط به هر قطعه به دقت نگاه کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید درام دست دوم به آن توجه کنید.

پوسته ها

به دقت به پوسته ها نگاه کنید تا ببینید ترک یا قطعه گم شده ای وجود دارد یا خیر. پیچ های کوچک و مهره ها را می توان در صورت سالم بودن طبل جایگزین کرد، اما اگر از خرید خود راضی نسیتید، احتمالاً ارزش جایگزینی قطعات کوچک را ندارد.

این احتمال وجود دارد که طبل های استفاده شده به سرهای جدید نیاز داشته باشند (قسمت هایی که ضربه می زنید). تغییر سرها در ست درام کار دشواری نیست، اما هزینه بالقوه دیگری است که باید در نظر گرفته شود.

پوسته های درام

لوازم جانبی

برای لوازم جانبی، مطمئن شوید که هیچ یک از قطعاتی که سفت و شل می شوند فرسوده نشده اند و هیچ یک از قطعاتی که باید صاف باشند خم نشده اند. پایه های سنج باید دارای دو دیسک نمدی برای قرار گرفتن بین سنج باشند و یک قطعه برای نگه داشتن همه آنها در جای خود روی پایه داشته باشد. معمولاً آن بست بالایی روی تکه بالایی نمد به سمت پایین پیچ می‌شود، اگرچه برخی از طرح های جدیدتر را فقط می توان برای آزاد کردن فشار داد.

سنج ها

هنگام بررسی سنج های دست دوم، هر ترک، حتی کوچکترین آنها، با گذشت زمان رشد خواهد کرد. هر ترک در سنجی که قصد خرید آن را دارید، نشانه ای برای رد کردن است. گاهی اوقات ترک های کوچکی در امتداد شیار های دایره ای سنج ظاهر می شوند و به راحتی قابل تشخیص نیستند، بنابراین به آن توجه کنید.

سنج های درام

اگر سوراخ وسط سنج یک دایره کامل نیست، نشانه فشار روی سنج است که احتمالاً به دلیل بسته نشدن صحیح روی پایه است. همچنین به دنبال ترک های کوچک اطراف سوراخ مرکزی به عنوان نشانه آسیب باشید که به سرعت منجر به صدای بد سنج و غیرقابل استفاده شدن آن خواهد شد.

انواع ست درام

درام یکی از ساده ترین سازهای موسیقی است که تاکنون اختراع شده است، اما از زمان معرفی سینتی سایزرها در دهه 1970 و 1980، درامرها گزینه استفاده از درام های الکترونیکی کامپیوتری را داشتند که می توانند طیف وسیعی از صداها را تولید کنند. حتی اگر تصمیم دارید به سراغ درام های آکوستیک سنتی بروید، دو نوع ست درام برای انتخاب وجود دارد.

بسیاری از تولیدکنندگان هر ستی را که می سازند در دو پیکربندی مختلف، فیوژن و استاندارد تولید می کنند. ست های فیوژن دارای تام تام هایی با قطر کوچکتر هستند که صدای تیز و قوی تولید می کنند. اما ست های استاندارد بهترین گزینه برای راک هستند. قطر تام بزرگتر حجم بیشتری تولید می کند و صدای بیشتری دارد که با گیتارهای الکتریکی به خوبی ترکیب می شود.

راهنمای خرید ست درام آکوستیک در مقابل ست درام الکترونیکی

دو نوع ست درام وجود دارد: سنتی (آکوستیک) در مقابل الکترونیکی. هر نوع درام مزایایی دارد.

ست درام آکوستیک

درام های آکوستیک دارای سنج فلزی هستند و از طبل های چوبی و فلزی استفاده می کنند که برای انتشار صدا طراحی شده اند. درام های سنتی احساس بهتری دارند و راه اندازی آنها پیچیده نیست.

ست درام الکترونیکی

ست درام الکترونیکی دارای پدهای لاستیکی هستند که هنگام ضربه زدن صدا را به آمپلی فایر یا هدفون ارسال می کنند. به همین دلیل، آنها می توانند صدای درام ها را کاهش یا حذف کنند. برای دانش آموزانی که در آپارتمان ها زندگی می کنند یا در هر مکانی که سطح صدا نگران کننده است، خرید درام الکترونیکی در ست درام بچه ها یک راه حل عالی هستند.

ست درام الکترونیکی

انتخاب بهترین استیک برای درام های شما

برداشت چوب دیگر آزاد نیست و سازندگان درام و گیتار اکنون با محدودیت هایی در مورد انواع چوبی که می توانند به دست آورند، مواجه هستند. برخی از انواع چوب اکنون نادر هستند و فقط در مدل های رده بالا استفاده می شوند.

Maple تقریباً رایج ترین نوع چوب مورد استفاده در درام ها است، اما ممکن است با birch، mahogany، bubinga و سایر انواع چوب رایج تر نیز مواجه شوید.

اما صدای درام شما تحت تأثیر بسیاری از عوامل است. نوع چوب مورد استفاده یکی از آنها است، اما سایر عوامل مهم عبارتند از:

  •  تعداد تخته ها (لایه های چوبی) در پوسته طبل
  •  قطر طبل
  •  عمق طبل

با وجود همه این عوامل، بهتر است از خرید استیک درام ساخته شده با یک نوع خاص چوب خودداری کنید. در عوض، طبل های خود را بر اساس صدای آنها خریداری کنید، به خصوص اگر اولین ست شما است. اما در ادامه راهنمای خرید ست درامز برخی موارد اساسی وجود دارد تا بدانید که احتمالاً با آنها مواجه خواهید شد.

پوشش نهایی طبل های چوبی

در بسیاری از موارد، رگه چوب پوسته طبل حتی قابل مشاهده نیست زیرا طبل دارای یک پوشش است. این طبل ها با یک پوشش وینیل پیچیده شده اند که هم از چوب محافظت می کند و هم پوسته را تزئین می کند. حتی می تواند این پوسته را تغییر داد تا به یک ست قدیمی یا آسیب دیده جان تازه ای ببخشد و ظاهر متفاوتی به آن بدهد.

اجزای تشکیل دهنده ست درام

یک ست درام از بسیاری از عناصر تشکیل شده است، دسته بندی های اصلی عبارتند از:

  • طبل ها
  • سنج ها
  • لوازم جانبی

درام، ساز نسبتاً مدرنی است زیرا در اوایل دهه 1900ها با اختراع اولین پدال پا ایجاد شد. این به یک درامر اجازه داد بیش از یک طبل را نواخته و صدای کامل تری تولید کند. پیش از این، درامرها ایستاده یا در حال حرکت به صورت تکی عناصر ست درام را می نواختند.

اجزای تشکیل دهنده ست درام

امکان نواختن چندین طبل در یک ست به زمان و دانش راه اندازی اضافی نیاز دارد. هنگامی که ست خود را دارید، باید مدتی را برای یادگیری نحوه راه اندازی و جمع آوری آن اختصاص دهید، مطمئن شوید که همه طبل ها محکم در جای خود قرار دارند و تمام لوازم جانبی به درستی محکم شده و تنظیم شده است. این ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین حتماً راهنمای خرید ست درام را با دقت مطالعه فرمایید.

لوازم جانبی درام شامل موارد زیر است:

  • پایه و رک های های طبل و سنج: سنج ها و برخی از انواع طبل دارای پایه های مخصوص خود هستند. با خرید رک درام که قابل تنظیم نیز هستند می توانید قطعات ست را دقیقاً در جایی که می خواهید قرار دهید. سیستم های “رک” عملکرد چندین پایه را یکپارچه می کنند، اینها برای ست های پیچیده با چندین طبل و سنج مفید هستند.
  • سنج ها: سه نوع اصلی سنج وجود دارد: راید، کرش و های هت. سنجهای کرش برای لحن آهنگ ها استفاده می شوند در حالی که سنج راید معمولاً یک سنج بزرگ و ضخیم است که صدای زنگ مانند تولید می کند. های هت جفت سنج های نازک کوچکتر هستند که با پدال پایی فعال می شوند که باعث ضربه زدن آنها به یکدیگر می شود. پدال پایی همراه با پایه جفت سنج همراه است و نیازی به خرید جداگانه ندارد. جفت سنج همچنین با چوب نیز نواخته می شوند.
  • طبل اسنیر و تام: طبل اسنیر بلندترین و برجسته ترین طبل است. پوسته پایینی یا طنین انداز طبل دارای سیستم “snares” یا سیم های نازک است که به طبل صدای تیز می دهد. به طور کلی، یک ست درام دارای سه طبل Tom خواهد بود – یک طبل فلور که روی پایه نصب شده است، و همچنین یک تام متوسط ​​و بزرگ که روی خود ست نصب شده است.
  • سرهای طبل: همه طبل ها دارای سرهایی هستند که به طور کلی در خرید شما گنجانده شده است. پوسته بالایی (آن که ضربه می خورد) بتر و پوسته پایینی دیگر رزونانت می شود. سرها با سیستم “لاگز” که در اطراف درام هستند، تنظیم می شوند.
  • پدال های طبل بیس: این پدال ها برای نواختن طبل بیس یا “پایین” استفاده می شوند. دو نوع پدال بیس وجود دارد: تکی و دوگانه. توصیه می شود مبتدیان با یک پدال تک شروع کنند.
  • تخت درام: تخت درام نام صندلی درامر است. برای خرید صندلی درام باید نوعی را انتخاب کنید که قابل تنظیم و راحت باشد و کل ست درام در اطراف آن قرار گیرد.
  • استیک درام و برس: استیک درام بخش مهمی از صدای درامر است. در سایت دنیای ساز برای خرید استیک دارم با تنوع زیادی رو به رو هستید زیرا اندازه های مختلف موجود هستند و از انواع مختلف چوب ساخته می شوند. اندازه چوب و نوع نوک (که می تواند چوبی یا پلاستیکی باشد) لحن های مختلفی تولید می کند. برس ها چوب هایی هستند که در انتها برس های فلزی یا پلاستیکی فن مانند دارند. اینها صدای بسیار آرام تری تولید می کنند.

تفاوت بین ست های پوسته و ست های درام کامل چیست؟

هنگام خرید ست درام برای نوجوان یا فرزند خود، همچنین این گزینه را دارید که تمام قطعات ست درام را به صورت جداگانه خریداری کنید، همچنین می توانید قطعات طبل های تکی را به صورت جداگانه خریداری و اسمبل کنید. این روشی است که زمان بیشتری را از طرف شما می برد، اما می توانید در نهایت کیفیت بهتری داشته باشید و احتمالاً مقداری پول نیز پس انداز کنید.

هنگامی که یک ست درام خریداری می کنید، همه موارد ضروری ست را دریافت خواهید کرد. اما می توانید هر طبل را به صورت جداگانه خریداری کنید و فقط لوازم جانبی مورد نیاز خود را برای هر طبل خریداری کنید.

این یک گزینه خوب برای کسی است که تجربه دارد و چیزی را می خواهد که قبلاً به عنوان یک ست وجود نداشت، مانند چیزی که عناصر یک ست فیوژن و استاندارد را با هم ترکیب می کند. همچنین می توانید پکیج های پوسته را خریداری کنید که فقط پوسته های چوبی طبل را شامل می شوند. 

انتخاب یک ست درام 4 قطعه در مقابل ست درام 5 قطعه

بیشتر ست های درام به عنوان ست های 4 یا 5 قطعه بسته بندی می شوند. این تفاوت برای تعداد طبل هاست و به تعداد سنج و لوازم جانبی ها ارتباطی ندارد.

  • ست درام 4 قطعه: این ست درام مبتدی معمولاً شامل یک طبل باس، طبل اسنیر، طبل تام و یک رک نصب شده تام-تام است.
  • ست درام 5 قطعه: این ست درام شامل یک طبل باس، طبل اسنیر، طبل تام و دو رک نصب شده تام-تام است.

هر دو پیکربندی برای یک مبتدی کار می کند، ممکن است برای شروع یک ست 4 قطعه آسان تر باشد. جالب اینجاست که بیشتر ست های حرفه ای 4 قطعه هستند.

انتخاب یک ست درام 4 قطعه در مقابل ست درام 5 قطعه

افزودن تام های بیشتر و سنجها به ست درام شما

اگر با درامرهایی مانند نیل پرت یا تری بوزو آشنا هستید، ممکن است ست های درام واقعاً بزرگی با تعداد زیادی طبل و سنج دیده باشید. برای افراد مبتدی، یک ست درام 4 یا 5 قطعه کودکان بهترین ست برای شروع است. ست های بزرگتر فضای زیادی را اشغال می کنند و بسیار گران تر هستند. با پیشرفت موسیقی خود، همیشه می توانید طبل های بیشتری به ست موجود اضافه کنید.

 

 

 

سوالات متداول

چه نوع کیت درام برای من مناسب است؟

این به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله سطح مهارت شما، نوع موسیقی که می خواهید بنوازد و بودجه شما. اگر مبتدی هستید، یک کیت درام 4 یا 5 قطعه با کیفیت خوب یک گزینه عالی است. این کیت ها همه چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید ارائه می دهند و معمولاً مقرون به صرفه هستند. اگر در سطح متوسط ​​یا پیشرفته هستید، ممکن است بخواهید به یک کیت درام بزرگتر یا گران تر فکر کنید.

چه نوع چوبی برای درام های من بهترین است؟

نوع چوب درام های شما تأثیر زیادی بر صدای آنها دارد. چوب های مختلف دارای ویژگی های صوتی متفاوتی هستند. به عنوان مثال، افرا صدایی روشن و تیز دارد، در حالی که ماهون صدایی گرم و غنی دارد. بهترین راه برای انتخاب نوع چوب مناسب برای شما این است که انواع مختلف چوب را امتحان کنید تا ببینید کدام یک را ترجیح می دهید.

چه نوع سخت افزاری برای کیت درام من مناسب است؟

سخت افزار کیت درام شامل پایه های درام، پدال های درام و سایر لوازم جانبی است. سخت افزار با کیفیت خوب ضروری است تا کیت درام شما به درستی کار کند و دوام داشته باشد. هنگام انتخاب سخت افزار، به دنبال قطعاتی باشید که محکم و بادوام باشند. همچنین باید مطمئن شوید که سخت افزار با کیت درام شما سازگار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *