قبل از شروع سفر موسیقیایی خود، به تجهیزات مناسب نیاز دارید. این بدان معناست که احتمالاً با سوال “بهترین پیانو برای مبتدیان چیست؟” یا “بهترین پیانو آموزشی چیست؟” مواجه خواهید شد. یادگیری یک ساز جدید دورنمایی هیجان انگیز است. ما در مورد موسیقی زیبایی که می نوازیم، افرادی که تحت تاثیر قرار می دهیم و احساس رضایتی که از سخت کوشی خود خواهیم داشت خیال پردازی می کنیم. با این حال، گام های بی شماری وجود دارند که باید قبل از رسیدن به هدف خود بردارید. و انتخاب ساز مناسب اولین تصمیم بزرگی است که باید بگیرید.

خرید اولین پیانو می تواند تصمیم سختی باشد و گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. این راهنما به شما کمک می کند تا دریابید کدام پیانو ، مناسب ترین پیانو آموزشی برای شما می باشد.

پیانو دیجیتال برای آموزش مناسب است؟

پیانو آموزشی KORG b2یک انتخاب خوب برای هر هنرجوی پیانو، پیانوی دیجیتال از نسل الکترونیکی پیانو سنتی است. اگرچه این تنوع بسیار کمتر است، اما آنها به گونه ای طراحی شده اند که احساس پیانوی آکوستیک را القا کنند و صدایی مشابه آن تولید کنند. آنها معمولاً با ۸۸ کلید به همراه عاج مصنوعی سنگین عرضه می شوند تا با ایجاد اصطکاک، لغزندگی کمتری داشته باشند.

پیانوهای دیجیتال در طرح های مختلفی از جمله عمودی برای تقلید از آکوستیک عمودی، فرمت کابینت، یا تنظیم شده روی پایه کیبورد عرضه می شوند.همچنین بسیاری از آنها با پدال نیز عرضه می شوند. در حالی که شبیه سازی یک صدای طبیعی با یک سیستم الکترونیکی امری دشوار است، فناوری صدا راه طولانی را طی کرده است. پیانوهای دیجیتال مدرن صداهای با کیفیتی را ارائه می دهند که فقط تیزترین گوش ها می توانند تفاوت آنها را تشخیص دهند.

در نهایت، پیانوهای دیجیتال معمولاً قیمت کمتری دارند و فضای کمتری را نسبت به پسر عموی آکوستیک خود اشغال می کنند. به همین دلیل شاید برای شما گزینه بهتری جهت انتخاب پیانو آموزشی باشند

کیبورد جهت آموزش پیانو

کیبورد برای آموزش

برای چشم آموزش ندیده، کیبورد دقیقاً شبیه پیانو دیجیتال است. با این حال، با کمی دقت، متوجه خواهید شد که این دو یکسان نیستند. کیبوردها کوچکتر از پیانوهای دیجیتال یا آکوستیک هستند و معمولاً فقط دارای ۶۱ یا ۷۸ کلید نیمه وزن دار یا بی وزن هستند. همه چیز کیبورد از حس ساز گرفته تا صداهایی که تولید میکند، با پیانوهای سنتی و دیجیتال متفاوت است. به عبارت دیگر، اگر به دنبال صدای با کیفیتی هستید که مشابه صدای پیانوی آکوستیک باشد، کیبورد برای شما مناسب نیست.

این ساز طیف وسیعی از صداها را ارائه می دهد که با پیانوی دیجیتال در دسترس نیستند. حمل آنها نیز بسیار ساده تر است؛ که همین امر آنها را برای نشست های شلوغ با دوستانتان، تبدیل به گزینه ای ایده آل می کند، اما توصیه ما برای شروع آموزش و خرید اولین پیانو آموزشی، در صورتی که میتوانید پیانو دیجیتال را انتخاب کنید قطعا پیانو دیجیتال خواهد بود.

 

پیانو آکوستیک برای مبتدیان ؟ | آیا پیانو آکوستیک میتواند پیانو آموزشی باشد؟

پیانو آکوستیک آموزشی

پیانو آکوستیک سازی برازنده با تاریخچه ای غنی است؛ شاهکاری جاودانه که با طمع ظرافت، زیبایی و اعتبار همراه است. به دست نوازندگان ماهر، آنها می توانند صداهای قدرتمندی ایجاد کنند که احساسات شنوایی عمیقی را برانگیزد. خرید پیانو آکوستیک باشکوه به عنوان پیانو آموزشی و اولین انتخاب بسیار جاه طلبانه است. این تصمیم، معادل خرید فراری به عنوان اولین خودروی شماست. به عنوان یک مبتدی،شما نمی توانید قدر ویژگی های این ساز ممتاز را بدانید.

با آنکه این سازها یک اثر هنری هستند، اما برای مبتدیان، بهترین گزینه ی خرید نیستند. پیانوهای آکوستیک بسیار گران قیمت تر از بقیه ی پیانوها هستند و فضای بیشتری را اشغال می کنند. در زمینه ی سازها، این یک سرمایه گذاری بزرگ است، و اگر تازه شروع کرده اید، نمی توانید از یک پیانو آکوستیک نهایت استفاده را ببرید. پیانو آکوستیک بهترین ساز برای خرید در جایگاه یک مبتدی نیست، اما می تواند به عنوان پاداشی برای تلاش و تمرین سخت باشد.

کیبورد برای مبتدیان؟

کیبورد برای مبتدیان یک انتخاب عالی است! این ساز روشی سرگرم کننده و پویا برای یادگیری پیانو با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. قالب های مختلف صدا به شما امکان می دهد سبک های مختلف نوازندگی را کشف کنید و حتی تا اندازه ای می توانید از پیانوی آکوستیک یا دیجیتال تقلید کنید.
به علت کوچکتر بودن، حمل و نقل کیبوردها آسان است. این به این معنی است که شما می توانید جلسه تمرین خود را هر کجا که می روید انجام دهید.

علاوه بر این، کیبوردها عموماً ارزان‌تر هستند و بر روی هر سطح صافی تنظیم میشوند که این امر آن ها را تبدیل به راهی ساده‌ و بدون استرس برای غرق شدن در حرفه موسیقی می‌کند.

انتخاب پیانو آموزشی

در نهایت، انتخاب پیانوی مناسب بستگی به این دارد که شما دنبال چه چیزی می گردید. در هنگام تصمیم گیری، باید چند نکته را در نظر بگیرید. برای مثال، خرید پیانوی مناسب به عنوان یک مبتدی تا اندازه ای بستگی به بودجه شما دارد. قیمت کیبورد ها و پیانوهای دیجیتال از چند میلیون تا چند صد میلیون تومان متفاوت است.

تصمیم‌ اینکه چقدر میخواهید برای کیبورد، پیانو دیجیتال یا پیانو آکوستیک هزینه کنید، بستگی به انتظار شما از سازتان دارد. شما باید ویژگی های پیانوی خود را در نظر بگیرید. برای مثال: قابل حمل بودن، جایی که آن را نگهداری می کنید، تعداد کلیدهای مورد نظر و نوع موسیقی که می خواهید اجرا کنید.

بهترین پیانو خانگی برای مبتدیان | بهترین پیانو آموزشی برای مبتدیان

هنگامی که متوجه شدید که از ساز خود انتظار چه ویژگی هایی دارید، می توانید شروع به خرید کنید. در اینجا چند انتخاب برتر ما به عنوان بهترین پیانو برای مبتدیان را مشاهده می کنید.

Casio CDP-S150

اگر به دنبال ابزاری هستید که با پیانو های آکوستیک رقابت کند و صدایی مشابه داشته باشد، Casio CDP-S150 از نظر اندازه کوچکتر و باریک تر است و قیمت مناسبی دارد. این پیانوی دیجیتال با ۸۸ کلید و ده گزینه صدای مختلف، حسی شبیه به یک پیانوی آکوستیک را ارائه می‌دهد.

کلیدهای مصنوعی حس کلیدهای ساخته شده از آبنوس و عاج را القا می کنند و به انگشتان شما سطح لغزنده کمتری برای نواختن می دهد. با اینکه که Casio CDP-S150 صدای یک پیانوی آکوستیک را به خوبی بازآفرینی نمی کند، اما صدای غنی دارد. در انتها، این پیانو دارای پایه است و نگهداری آن نسبتاً آسان است، که این امر آن را به یک پیانو عالی به منظور خرید برای مبتدیان و مناسب برای یک پیانو آموزشی تبدیل می کند.

Korg B2

B2 نسل جدیدی از پیانو دیجیتال از شرکت KORG است که در ساخت آن، بر دسترسی و سهولت استفاده تمرکز شده است. به عنوان اولین پیانو برای یک نوازنده جدید ایده آل است و تجربه نواختن آن مشابه یک پیانو واقعی است. B2 مملو از صداهایی است که با دقت انتخاب شده اند و با پیانوهای بزرگ افسانه ای از سراسر جهان شروع می شود. نرم افزار و انواع رابط ها برای تجربه یک پیانوی واقعا مدرن استاندارد هستند.

‏ B2 در قالب کیبورد است و می توان آن را روی پایه قرار داد، B2SP دارای پدال و پایه ای است که به راحتی مونتاژ شده است. و B2N دارای صفحه کلید با ۸۸ نت لمسی سبک است. این مجموعه سه مدلی، به کاربران این امکان را می دهد که پیانوی مناسب و مورد نیاز خود را انتخاب کنند. پیانو B2 می تواند برای هر کسی مناسب باشد از یک فرد مبتدی تا نوازنده باتجربه ای که به دنبال چیزی راحت برای تمرین است.

Roland FP-10

آخرین اما مطمئنا نه کم اهمیت ترین، Roland FP-10 یک پیانوی دیجیتال با اندازه کامل است که از لحاظ زیبایی شناسی و صدا، مقلد پیانو آکوستیک است. ظاهری زیبا و حسی مشابه یک پیانوی سنتی را دارد و میتواند برازنده گزینه بهترین پیانو آموزشی باشد.

این پیانو دیجیتال صفحه کلید PHA4 و موتور صدایی بسیار طبیعی و با کیفیت دارد. در ۸۸ کلید آن از عاج مصنوعی استفاده شده که هرکدام وزنی متفاوت دارند. نت های زیرین سنگین تر هستند و با بالا رفتن مقیاس به تدریج سبک تر می شوند.Roland FP-10 باریک، و به راحتی قابل نگهداری است. ترکیب هزینه، اندازه و کیفیت صدا این پیانوی دیجیتال را برای مبتدیان ایده آل می سازد.

در نهایت، انتخاب بهترین پیانو برای شروع یادگیری به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ابتدا، باید بدانید که چه نوع موسیقی را می خواهید اجرا کنید.
همچنین باید در نظر داشته باشید که بیشتر اوقات کجا قرار است ساز را بنوازید؛ آیا به اطراف سفر می کنید، یا ساکن جای مشخصی هستید؟
و البته، این سوال وجود دارد که چقدر پول می توانید برای یک ساز هزینه کنید. انتخاب ساز مناسب می تواند تاثیر زیادی بر یادگیری موسیقی شما داشته باشد.که این امر آن را به یک پیانو عالی به منظور خرید برای مبتدیان تبدیل می کند.

نتیجه گیری برای خرید پیانو آموزشی

در نهایت، انتخاب بهترین پیانو آموزشی برای شروع یادگیری به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ابتدا، باید بدانید که چه نوع موسیقی را می خواهید اجرا کنید.همچنین باید در نظر داشته باشید که بیشتر اوقات کجا قرار است ساز را بنوازید؛ آیا به اطراف سفر می کنید، یا ساکن جای مشخصی هستید؟و البته، این سوال وجود دارد که چقدر پول می توانید برای یک ساز هزینه کنید. انتخاب ساز مناسب می تواند تاثیر زیادی بر یادگیری موسیقی شما داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *