نمایش دادن همه 11 نتیجه

سازدهنی کیومی QI MEI ترمولو طلایی آکبند

سازدهنی کیومی QI MEI ترمولو طلایی یکی از محصولات ساخت کشور چین (تحت لیسانس) است که دارای ویژگی های کلیدی از جمله کاور هاردکیس، نوع ترمولو، رنگ طلایی (گلد) و بیست و چهار عدد سوراخ می باشد.

سازدهنی Swan سوان 24 سوراخ آکبند

سازدهنی Swan سوان 24 سوراخ یک محصول ساخت کشور چین (تحت لیسانس) است که دارای ویژگی های کلیدی از جمله کاور هاردکیس مرغوب، چهل و هشت قمیش، دو گام، جنس شانه پلاستیکی و جنس صفحه ارتعاش فلزی می باشد.

سازدهنی ترمولو Hohner هوهنر Ocean Star آکبند

سازدهنی ترمولو Hohner هوهنر Ocean Star با کوکی در Do برای نوآموزان و کسانی عرضه‌ شده است که می‌خواهند به دنیای زیبای هارمونیکا قدم بگذارند. بهترین گزینه برای شروع یادگیری هارمونیکا، نوع ترمولو با کوکی در Do است. هنرجو بعد از فراگرفتن و درکی صحیح از ریتم، ملودی، ساختار هارمونیکا و همچنین طرز صحیح تنفس می‌تواند شروع به یادگیری و تمرین انواع دیگر هارمونیکا ازجمله کروماتیک و دیاتونیک کند.

سازدهنی دیاتونیک Qi mei کیومی 24 سوراخ آکبند

سازدهنی دیاتونیک Qi mei کیومی 24 سوراخ یکی از محصولات ساخت کشور چین (تحت لیسانس) است که دارای ویژگی های کلیدی از جمله کاور هاردکیس مرغوب، چهل و هشت قمیش، دو گام، جنس پوشش بیرونی استیل، جنس شانه استیل، جنس لبی پلاستیک و جنس صفحه ارتعاش آلومینیومی می باشد.

ساز دهنی کروماتیک Golden Cup گلدن کاپ مدل 001 آکبند

ساز دهنی کروماتیک Golden Cup گلدن کاپ مدل 001 كه در ترتیب نت ها دقیقا شبیه به ترمولو است نوعی سازدهنی كروماتیك خاص است كه نت های دمش و مكش در یك سوراخ نیست و شبیه به ترمولو هر سوراخ یا دمش است یا مكش . اما با این تفاوت كه كلید دارد و توانایی اجرای فواصل كروماتیك را داراست .

سازدهنی QI MEI کیو می 24 سوراخ ترمولو مشکی آکبند

سازدهنی QI MEI کیو می 24 سوراخ ترمولو مشکی یکی از محصولات ساخت کشور چین (تحت لیسانس) است که دارای ویژگی های کلیدی از جمله کاور هاردکیس ، نوع ترمولو و بیست و چهار عدد سوراخ می باشد.

سازدهنی QI MEI کیو می 24 سوراخ ترمولو آبی آکبند

سازدهنی QI MEI کیو می 24 سوراخ ترمولو آبی یکی از محصولات ساخت کشور چین (تحت لیسانس) است که دارای ویژگی های کلیدی از جمله دارای کاور هاردکیس، نوع ترمولو و بیست و چهار عدد سوراخ می باشد.

سازدهنی ترمولو 24 سوراخ suzuki سوزوکی W-24 آکبند

سازدهنی ترمولو 24 سوراخ suzuki سوزوکی W-24 سازدهنی ارزان‌قیمتی از کمپانی سوزوکی است که از نوع ترمولو به شمار می‌رود. سازدهنی‌های ترمولو برای هر نت دو قمیش دارند که هرکدام اندکی از نت اصلی فاصله دارد. یکی از این قمیش‌ها اندکی فرکانس بالاتر و دیگری فرکانس پایین‌تر دارد و در زمان نوازندگی با این نوع سازدهنی هر دو قمیش به صدا درآمده و کیفیت صوتی ویبراتو و لرزان و سیالی را به نوازنده ارائه می‌کنند. پوشش قمیش این سازدهنی از برنج ساخته‌شده است که صدای درخشان و تردی را به این سازدهنی داده است. در این سازدهنی 24 سوراخ 48 قمیش برای اجرای نت‌های آن تعبیه‌شده است. کوک این سازدهنی گام دو است.

سازدهنی کروماتیک Tower تاور آکبند

سازدهنی کروماتیک Tower تاور یکی از محصولات ساخت کشور چین (تحت لیسانس) است که دارای ویژگی های کلیدی از جمله نوع ساز کروماتیک، ضخامت قمیش cytogenetics، دارای اسلاید، دارای دو گام، جنس پوشش بیرونی استیل، جنس شانه پلاستیک، جنس صفحه ارتعاش استیل و جنس لبی پلاستیکی می باشد.

سازدهنی ترمولو HOHNER هوهنر مدل OCEAN STAR M254001 آکبند

سازدهنی ترمولو HOHNER هوهنر مدل OCEAN STAR M254001 یکی از محصولات با کیفیت است که دارای ویژگی های کلیدی از جمله دارای کاور هاردکیس، دارای دو گام، نوع ترمولو، 48 قمیش، جنس پوشش بیرونی استیل ضدزنگ، جنس شانه پلاستیک ABS و جنس لبی پلاستیک ABS می باشد.

سازدهنی QI MEI کیو می ترمولو 24 سوراخ صورتی آکبند

سازدهنی QI MEI کیو می ترمولو 24 سوراخ صورتی یکی از محصولات ساخت چین (تحت لیسانس) است که دارای ویژگی های کلیدی از جمله دارای کاور هاردکیس، نوع ترمولو و تعداد سوراخ بیست و چهار عدد می باشد.