برای خرید پیانوی طرح آکوستیک کلیک کنید

پیانوی طرح آکوستیک بخرم یا نخرم؟
5 فروردین 1402

 

پیانوهای طرح آکوستیک یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین سازها به شمار می‌آید که در انواع و سبک‌های مختلفی از موسیقی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

اگر شما هم طرفدار نواختن با پیانویی فوق العاده خوش صدا و شیک هستید، بدون شک پیانوی طرح آکوستیک بهترین انتخاب برای شماست.

پیانوهای طرح آکوستیک ظاهری بسیار شیک و صدایی رسا دارند.
این صدا شبیه سازی شده بسیار حرفه ای از پیانوهای آکوستیک است.
شما به جای هزینه کردن سرسام آور چند صد میلیونی یا میلیاردی برای خرید پیانوی آکوستیک، پیانوی طرح آکوستیک تهیه میکنید و چیزی حدود 90 درصد از صدای پیانوی آکوستیک را دریافت میکنید.
دیگه چی بهتر از این؟
البته در این بین بعضی از واردکننده های پیانوهای آکوستیک بدلیل اینکه با ظهور پیانوهای طرح آکوستیک، فروششان بسیار تحت تاثیر قرار گرفته، به مخالفت با این پیانو پرداخته و به دروغ از کیفیت پایین این پیانوها میگویند (که البته گفته هایشان صحیح نیست و این پیانوها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند)

 

در اینجا به دلایلی میپردازیم که چرا پیانوهای طرح آکوستیک از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند؟

استفاده از چوب‌های با کیفیت در ساختار پیانوی طرح آکوستیک

در ساخت پیانوهای طرح آکوستیک از انواع و شکل‌های مختلفی از چوب‌ها مورد استفاده قرار گیرد تا یک پیانو با بدنه محکم و همراه با انتقال بهتر و شفاف‌تر صدا بوجود آید.

در این نوع از پیانوها از بهترین چوب‌هایی استفاده می‌کنند که کیفیت بسیار بالایی دارد و با چند لایه قوی به صورت حرفه‌ای پوشانده شده‌اند

شما با خرید پیانوی طرح آکوستیک به مرور زمان متوجه کار عاقلانه ای که کرده اید میشوید (به جای پرداخت چند صد میلیون یا میلیارد برای پیانوی آکوستیک)

 

پیانوهای طرح آکوستیک نیاز به کوک و رگلاژ کردن ندارد و بر خلاف پیانوهای آکوستیک که باید هر تقریبا 6 ماه کوک و رگلاژ شود، کوک اولیه پیانوهای طرح آکوستیک برای همیشه ماندگار است و نیازی به رگلاژ کردن ندارد.

پیانوهای آکوستیک برخلاف انواع پیانوهای طرح آکوستیک و دیجیتال که دارای برد هستند و می‌توان بر روی آن‌ها برنامه مشخصی را ایجاد کرد تا هرگز صدا از تنظیم خارج نشود، ساختار قدیمی (مکانیکی) دارند و این موجب میشود تا سالی دوبار نیاز به تنظیم کردن دوباره داشته باشد و این خودش مکافاتی خواهد بود (پیدا کردن فرد مورد اعتماد برای کوک و رگلاژ کاملا استاندارد و صحیح و پرداخت هزینه های بسیار زیاد بابت دستمزد)
رگلاژ کردن پیانو کاری بسیار دشوار و سخت است و برای انجام دادن آن نیاز است تا متخصص حرفه‌ای به برایتان انجام دهد تا پیانوی شما به درستی رگلاژ شود.

 

صدای عالی

پیانوهای طرح آکوستیک از نظر صدا، مثال ندارند و با صدای خروجی بی‌نظیر خود هر شنونده‌ای را به وجد خواهند آورد.

باید بدانید که بدلیل تحریم های بین المللی پیانوهای طرح آکوستیک بصورت قاچاق و یا مسافری وارد کشور میشوند و اعتماد به سلامت آنها فقط کار تکنسین های خبره هست (هیچی دیگه، برای خرید پیانو آکوستیک باید یه تکنسین با تجربه هم پیدا کنید و برای خرید با خودتون ببرید)
در صورتی که پیانوهای طرح آکوستیک این گونه نیست.

 

 

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی بسیار اجمالی پیانوهای طرح آکوستیک بپردازیم و امیدواریم براتون مفید بوده باشه.

 

برای خرید پیانوی طرح آکوستیک کلیک کنید

 

پیانوهای طرح آکوستیک آماده ارسال در انبار دنیای ساز