برای خرید هنگ درام کلیک کنید

 

★ در سفر و پرواز چگونه از هنگ درام خود محافظت کنیم؟ ★

23 تیر 1401

 


اگر میخواهید ساز شما در سفر با شما همراه و همسفر باشد و در لحظه به لحظه ی سفرتان از وجودش لذت ببرید میتوانید با خواندن این مطالب از تجربه ی ما در طول سفر، استفاده کنید تا نگرانی های شما کم شود چرا که هنگ درام سازی است که با یک ضربه میتواند از کوک خارج شود پس کسب اطلاعات برای شما لازم است. 
 

لازم به ذکر است که بگوییم تمامی سازهای ما تنها با کیس های کمپانی Hardcase Technology و یا Leo Shield و آرشا و کیتاپنتام و مهردرام و هارمونی حفاظت میشود. این کیس ها بالاترین کیفیت را در میان کیس های دیگر دارد. 

 

در سفرهایی که با هواپیما صورت میگیرد دو راه برای انتقال هنگ درام وجود دارد:
۱- به عنوان ساک دستی در کابین
۲- به عنوان بسته ای در قسمت باز هواپیما
 

آیا هنگ درام میتواند به عنوان یک ساک دستی در کابین قرار گیرد؟
بله. شما میتوانید هنگ درام خود را به داخل کابین ببرید، اگر چه چمدان ساز شما از بقیه ی چمدان ها بزرگتر است ولی خدمه ی پرواز ساک شما را قبول میکنند، البته در پروازهای ارزان قیمت اگر ساز شما از هشت کیلو بیشتر باشد ممکن است از قبول کردن آن خودداری شود همچنین ممکن است در این پروازها از پذیرفتن دو ساک خودداری شود که در این صورت شما باید وسایل ضروری و شخصی خود را در همان ساکی که هنگ درام در آن قرار دارد جای دهید.


سازها اصولا در محفظه ی بالای صندلی بیشتر هواپیماها جای میگیرند و شما میتوانید در ۹۵ درصد از پروازها هنگ درام خود را به خوبی در این محفظه ها جای دهید پس اگر قسمت امنیت و کنترل به شما تذکر دادند که ساکتان بزرگ است و جای نمیگیرد میتوانید با خیال راحت به سفر خود ادامه دهید چرا که مشکلی برایتان پیش نمی آید. هواپیماهایی که ممکن است ساز شما در محفظه های آن قرار نگیرد اصولا هواپیماهای کوچکی هستند که در پروازهای داخلی مورد استفاده قرار میگیرند. در پروازهای طولانی اگر هنگ درام شما در محفظه ها جای نگرفت میتوانید با کمک خدمه هنگ درام را در قسمت Firstclass جای دهید.
 

حالا این سوال پیش می آید که میتوان هنگ درام را در قسمت باز هواپیما فرستاد؟
جواب بله است. اگر خواستید هنگ درام خود را به قسمت باز هواپیما بفرستید باید آن را داخل یک کیس بسیار محکم و سخت بگذارید زیرا با چمدان هایی که به این قسمت فرستاده میشود رفتار درستی صورت نمیگیرد. نکته ی مورد تاکید ما قرار دادن ساز خود در کیس های Leo Shield و Polycase و Evatek است در این صورت است که میتوانید از هنگ درام خود در قسمت باز هواپیما محافظت کنید.

 


نکته: برای جلوگیری از نگرانی ها در هنگام ورود میتوانید از کمربندهای مخصوص بارگیری چمدان استفاده کنید.

گاهی اوقات پیش می آید یک موزیسین دو یا سه هنگ درام به همراه خود داشته باشد. در این حالت چه باید بکند؟
انتخاب هواپیماهای بزرگ برای پرواز به شما اجازه میدهد که در کابین های بزرگ آن دو یا سه هنگ درام قرار دهید. سعی کنید دو ساز بیشتر به همراه نداشته باشید تا به مشکل بر نخورید زیرا هزینه ی حمل چمدان ها بسیار بالا است. یکی از چمدان ها با بلیط شخصی قابل حمل هست ولی برای چمدان های دوم و سوم مجبور هستید تا هزینه های سنگینی را پرداخت نمایید.

آیا میخواهید مغایرت ها را به نفع خود تمام کنید و هنگ درام را داخل کابین بگذارید؟
برای رسیدن به این هدف بهتر است زودتر به فرودگاه بروید و توضیحات لازم را به خدمه یادآوری کنید حتی با نواختن ساز خود میتوانید خدمه ی پرواز را به خود جذب کنید و از آنها در حمل ساز خود کمک بگیرید پس اولین نفری باشید که وارد هواپیما میشوید.

آیا حمل ساز شما ارتباطی با گمرک دارد؟
جواب مثبت است. هنگ درام شما ممکن است توسط مامور گمرک باز و بازرسی شود. اگر مامور گمرک کسی باشد که با هنگ درام آشنایی دارد شما شانس آورده اید وگرنه میتوانید با نوشتن توضیحات لازم و قرار دادن آن در کیس سازتان از هنگ درام خود مراقبت کنید.

در طول سفر آرامش خود را حفظ کنید و درباره ی پرواز و خدمه مطالعه ی قبلی داشته باشید تا سفری فراموش نشدنی و جذاب را تجربه کنید.

امیدواریم که برای سفر با سازتان اطلاعات کافی را به دست آورده باشید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

 

برای خرید هنگ درام کلیک کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *